Welkom | Zakelijk | Waarom? | Populaire merken | Klantenservice | Uw klantgegevens  |  Inhoud winkelwagen  |  Afrekenen   hipzit design meubilair op facebook
steigerhout-kopen voor al uw gebruikte steigerplanken, gebruikt steigerhou, steigerdelen nieuw of gebruikte, voor doe het zelver of professionel
 
 
Verzenden en retourneren  
Klantenservice:
 
Telefoon: 0497-555004 (op werkdagen bereikbaar van maandag t/m vrijdag  van 9.00 uur tot 16.00 uur)
 
 
Afhaaladres:
 
Eijkenakker 6
5571 SL Bergeijk
Op dit adres kan u producten afhalen nadat u van Hipzit een bevestiging heeft ontvangen.
Vergeet u niet om deze bevestiging mee te nemen, dit is uw aankoopbewijs.
 
 
Financiële gegevens:
 
Rabobank rekeningnummer: 104263687
IBAN: NL 28 RABO 0104263687
BIC/ RABO NL 2g

Kamer van Koophandel: 17228460
BTW: NL151474813B001


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij berekenen géén verzendkosten indien de totale bestelling hoger is dan €150,-
Lager dan €150 berekenen we €19,- bezorgkosten.
De verzendkosten gelden voor Nederland (Waddeneilanden uitgesloten)
Bij afhalen vervallen de verzendkosten. Bij uw bestelling kunt u aangeven of u gebruik wenst te maken van bezorging. De eventuele bezorgkosten worden automatisch weergegeven.

 
In de winkel kunt u met PIN of contant betalen.

Bestellingen via de website kennen de volgende betaalmogelijkheden:
- iDEAL
 
 
Facturen
 
Door het plaatsen van een bestelling gaat een klant automatisch akkoord met het ontvangen van facturen per email in PDF. Facturen worden dus niet per post verzonden.



Veel producten zijn op voorraad in ons eigen magazijn of bij de leverancier.
De bestelling word dan vaak de dag na uw bestelling verzonden.
 
De levertijd bedraagt gemiddeld indien we de goederen niet meer op vooraad hebben:
 
3 tot 6 weken.
 
·  

www.hipzit.nl levert nieuwe en originele producten. Op al deze producten zit de volledige fabrieksgarantie. Dit beschermt u tegen eventuele defecten.

Indien er iets met uw product niet goed is, kunt u contact met ons opnemen. Op basis hiervan wordt bekeken wat de meest efficiënte manier is om het product te herstellen of te vervangen. www.hipzit.nl is hierbij uw aanspreekpunt. Sommige leveranciers handelen garantiegevallen echter rechtstreeks af met de klant. Wij zullen u, indien nodig, hierbij ondersteunen. De gemiddelde doorlooptijd van een garantieafhandeling verschilt per leverancier. Houdt u rekening met een doorlooptijd van enkele werkdagen tot enkele weken. Wij houden u op de hoogte omtrent de voortgang / afhandeling. Bij vragen kunt u altijd even contact opnemen.
 
  
 
U plaatst de gewenste producten in "Uw winkelmandje". Als u uw bestelling wilt afronden, klikt u op "Afrekenen". U wordt gevraagd uw naam- en adresgegevens in te vullen. Vervolgens kunt u de verzend- en betaalmethode kiezen. Klik uiteindelijk op "Bevestigen". Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist heeft besteld.

 
 
U gaat op "Uw klantgegevens" rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op "Mijn orders" waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.
 
 
 
Als u op "Uw klantgegevens" rechtsboven op de site klikt, kunt u uw account informatie wijzigen of uw wachtwoord wijzigen.


 
 
 

Copyright 2011 Hipzit.nl
Neem contact op - Verzenden - Privacy verklaring - Algemene Voorwaarden - Links - Sitemap